maanantai 11. marraskuuta 2013

Kaupoissa kiertelyä ja rintojen tämänhetkisen koon mittailua.

Tänään törmäsin ongelmaan, jonka ei pitäisi edes naisille olla ongelma. Mä en meinaan tiennyt mikä mun oikea rintaliivi koko on ja miten se tarkalleenottaen mitataan. Piti ihan googlettaa kokotaulukko ja ottaa mittanauha käteen.

Mittanauha näyttää rintojen alta 69cm, mihin kaarituki sijoittuu ja mitta rintojen päältä 74cm. Eroa siis on vain 5cm! Siitä voi hieman päätellä kuinka pikkuruiset mun rinnat on, jos profiilia löytyy vain muutama sentti. Näihin kuppeihin ei kudosta mahdu varmaan edes desilitraa.

Hassuin juttu minkä löysin, liittyi rintaliivien hakasiin. En ollut tätä edes ennen tajunnut. Lainaus on KappAhlin rintaliivien osto-oppaasta:

"Hakaset
Rintaliivit venyvät käytössä. Huomioi siis, että ostohetkellä ympärysmitta on sopiva, kun käytät uloimpia hakasia. Ajan mittaan voit käyttää sisempiä hakasia ja rintaliivisi tuntuvat mukavilta ja istuvuus säilyy hyvänä pidempään."

(Minä tyhmä ostin liivit aina niin että hakanen oli sisimmässä tai keskimmäisessä, tulipas tyhmä olo :---D)

KappAhlin koko-oppaassa ei edes löydy mun kokoani! Pienin rinnan päältä mitattu lukema on tuon taulukon mukaan 83cm... Eli mun rinnat hukkuu jopa A-kuppiin, joten toivon, että tämä postaus antaa edes vähän selitystä, miksi olen päätynyt ottamaan implantit.

Haluankin jokaisen naisen, joka tätä tekstiä lukee, miettivän jos heidän tissinsä kutistuisivat minun tissieni kokoisiksi. Tuntuisiko olo naiselliselta? Entä miten itsetunnon kävisi kun pienimmätkään rintsikat eivät täyttyisi vaan nännit pilkistäisivät joka asennossa kaula-aukosta?

Tarkkaanhan en vielä voi tietää minkä kokoisiksi implanttini jäävät, mutta huolestuttaa saanko normaaleista halppis liiviliikkeistä sopivia, istuvia liivejä kun ympärysmitta on kohtalaisen pieni ja siihen verrattuna rinnat isot minun ruhossani. Lisäksi löytyykö mistään enää muita kuin super_push_up-liivejä, koska silikoni ei voi tursuilla samallailla kun luomurinnan kudos ylös ja ulos liiveistä. Saattaa pushauttavat tuntua enemmän kuin epämukavilta... Mietteitä mietteitä...

Ps. Leikkaus on 57 päivän päästä. 7.1.2014. Iiiiiik! :)

2 kommenttia:

  1. Hei!
    Ilahduin kun löysin blogisi taas, olin unohtanut sen olemassaolon hetkeksi.
    Tosi mielenkiintoinen aihe, kivaa kun kirjotat tästä :)

    Oon ite 23v ja mun rinnat on aina ollu suht pienet, siis jos makasin selällään niin olis voinu erehtyä luulemaan rintakehää miehen rintakehäks.
    Nyt kun sain lapsen ja imetän, niin rinnat on muuttunu löysiks roikkuviks pusseiksi :(
    Ei kauheen mukava muutos.
    Ei tällä kommentilla nyt ollu mitään virkaa...
    Mutta siis, hyvä blogi sulla ja jään mielenkiinnolla seuraamaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka! Mun kommentointi/vastailu ei ole onnistunut ollenkaan ja nyt tajusin vaihtaa selainta niin alkoi toimimaan! Tuo itseänikin huoletti, että jos ja kun saan lapsen joskus niin nämä mun olemattomat tissit muuttuu nahkapusseiksi. Siksikin silikonit on ainoa oikea vaihtoehto mun tilanteessa. Oletko itse ajatellut implantteja laitattaa? :)

      Poista