maanantai 4. marraskuuta 2013

Back in business

Tässä hetki oltu hiljaa kyseisestä aiheesta, mutta aletaan oleen pikkuhiljaa taas lähempänä leikkauspöytää. Mulle tuli vaan ikävä takapakki nyt hampaiden kanssa, kun viimeinen jäljellä oleva viisaudenhammas päätti ilmoittaa haluavansa ulos mun leukaluusta. Kipuilen antibioottien kera kotona ja suukirurgille sain ajan 19.11. Pakko hoitaa kaikki kuntoon ennen plastiikkakirurgia.

Soitin muutama minuutti sitten Terveystalolle, jossa on mun työterveys ja kyselin mitä rintarauhasten ultraääni heillä arviolta maksaa. Ei tullut shokkina, kun luurista kuului 183€ ja risat Kelakorvauksineen. Olin kuvitellutkin vajaata pariasataa. Koitin varata ajan samantien, koska erikoislääkärinmääräys mulla jo kyseiseen toimenpiteeseen on. Listoja ei oltu tehty kun joulukuun alkuun, joten lupasin soittaa kuun lopussa uudestaan, että saan veronpalautuksista sitte tuhota puolet lääkärilaskuun.

Mun työsopimus jatkuu tän vuoden loppuun ja pomolle olen jo ilmoittanut, että vaikka jatkoa saisinkin duunille, niin tammikuun olen kokonaan pois. Tammikuu on rahallisesti ja töiden jatkumon kannalta ainoa kuu ,jolle voin leikkaukseni ottaa. Paniikkia ei vielä ole, mutta eiköhän senkin aika tuu kun ultra-aika on varattu. Sain tuossa kuulla, että tällä kyseisellä propofolianestesialla leikkaus on kivulias, mutta toistaiseksi olen sinut kivun kanssa. Mä ottasin minkä tahansa kivun tän hammassäryn tilalle...

Ultraäänen koittaessa palaan asiaan. Nyt se on penisilliinipilleri, kolaus takaraivoon ja kaatuminen sänkyyn.

-Jassu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti